Blog

uleiuri antistres

Să ne relaxăm și să să reducem stresul din viața de zi cu zi cu câteva idei și uleiuri esențiale antistres!

Stresul reprezintă una dintre marile provocări ce țin de sănătatea publică și este un factor semnificativ pentru apariția de probleme de sănătate mentală incluzând aici anxietatea și depresia. Ne dorim să ne simțim extraordinar, fabulos și să ne înviorăm, de aceea este momentul să afli cum trebuie să procedezi pentru a-ți ușura stresul și anxietatea în câțiva pași simpli.

Încearcă să faci schimbări care să te ajute să fii mai sănătos/oasă și mai calm/ă!

Străduiește-te să râzi mai des

Nu este de glumă! Râsul ajută la reducerea stresului. Fie că vei râde la o emisiune la TV, fie că vei râde când vezi o bandă desenată sau când te vei distra cu prietenii, să râzi te va ajuta să te binedispui. Simțul umorului nu te va scăpa de toate problemele, dar râsul poate face multe lucruri pozitive pentru tine. Râsul poate stimula numeroase organe, îți va crește aportul de oxigen, ceea ce îți va stimula inima, plămânii, mușchii și se va ajunge la creșterea nivelului endorfinelor, la relaxarea și la eliberarea tensiunilor din corp. În același timp, râsul va îmbunătăți circulația sanguină și va ajuta la relaxarea musculară, ambele beneficii ajutând la reducerea anumitor manifestări ale stresului.

Îmbunătățește-ți somnul

uleiuri esentiale antistres

Lasă stresul în urmă și pregătește-te pentru un somn odihnitor cu ajutor unui amestec de uleiuri esențiale antistres calmante. Amestecul de uleiuri esențiale pentru somn Sleep Pure de la SoiL are un efect relaxant, calmant, promovând un somn odihnitor, fiind benefic și în caz de insomnie. Se bazează pe aroma relaxantă a uleiurilor esențiale organice de lavandă, de bergamotă, de măghiran și de vetiver, care te vor ajuta să-ți relaxezi mintea înainte de culcare, stimulând un somn profund, oriunde te vei culca. Amestecul Sleep Pure este un produs 100% certificat organic, nu este diluat cu uleiuri purtătoare, nu conține parabeni, parfumuri artificiale, coloranți sintetici, uleiuri minerale sau silicon.

Mizează pe exercițiile fizice

Exercițiile fizice îți îmbunătățesc sănătatea în ansamblul ei și starea de bine, ceea ce te va ajuta în viața de zi cu zi. Toți am dori să fim plini de energie, nu-i așa? Dar exercițiile fizice au o influență directă și asupra stresului. Ne vor crește nivelul de endorfine, activitățile fizice stimulând producerea acestor neurotransmițători benefici pentru creier, ajutând în reducerea stresului și a anxietății de la nivel fizic și mental. Exercițiile pot lua forma diverse, de la o tură de alergare la țară până la o scurtă plimbare cu câinele, o sesiune de yoga sau exerciții la sală. Să facem mișcare pentru a ne simți extraordinar!

Uleiuri esențiale antistres

ulei relaxare

Când spui uleiuri esențiale antistres spui, de fapt, uleiuri esențiale pentru schimbarea rapidă a dispoziției. Pe măsură ce le vei inhala aroma, îți va fi stimulat sistemul nervos central, declanșându-se un răspuns emoțional, ajungându-se la reducerea grabnică a anxietății și a stresului. Lavanda este unul dintre cele mai cunoscute uleiuri esențiale pentru diminuarea stresului. Amestecă uleiul esențial organic de lavandă de la SoiL cu un ulei purtător precum este cel de jojoba și aplică amestecul pe tâmple. Acestea sunt puncte-cheie de presiune.

Concentrează-te asupra respirației

Să te concentrezi asupra respirației sau să-ți schimbi modalitatea de a respira poate face o mare diferență în ceea ce privește nivelul tău de stres. Tehnicile de respirație îți pot calma corpul și creierul în câteva minute. Cel mai bun lucru este că nimeni din preajma ta nu își va da seama că le pui în practică, așa că le poți efectua oriunde, la o întâlnire stresantă sau când te afli într-o zonă aglomerată, putând fi cheia pentru a-ți reduce stresul.

Exercițiile de respirație sunt simple: Pur și simplu vei inspira aer și te vei uita cum abdomenul tău se umple de aer. Numără încet până la 3 pe măsură ce inhalezi. Ține-ți respirația pentru o secundă și după aceea vei respira ușor pe nas în timp ce vei număra iar până la 3. Repetă până când te vei simți relaxat/ă.

Share this post

Adaugă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *